Landing Page Strona reklamowa
1. Brak dostępu dla konkurencji 1. Brak dostępu dla konkurencji
2. Formularz kontaktowy do zbierania leadów 2. Formularz kontaktowy do zbierania leadów
3. Atrakcyjna szata graficzna 3. Atrakcyjna szata graficzna
4. Wygląd skrojony na potrzeby jednej akcji marketingowej 4. Uniwersalne szablony dopasowujące się do każdej branży
5. Responsywność (RWD) czyli poprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych 5. Responsywność (RWD) czyli poprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych
6. Zawiera tylko slogany 6. Dostarcza pełnych informacji na temat produktów lub usług
7. Brak w wynikach wyszukiwania 7. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania
8. Brak właściwości SEO (co to seo?) 8. Strona reklamowa może skutecznie pozycjonować właściwe strony ofertowe ze względu na pełną zgodność tematyczną
9. Jeśli landing page został wykonany ręcznie brak możliwości szybkiej edycji 9. Możliwość natychmiastowej edycji bez specjalistycznej wiedzy
10. Kampania trwa do czasu wykorzystania środków reklamowych 10. Kampania trwa ciągle
12. Nieznane koszty utrzymania 11. Niskie koszty utrzymania